Terugblik op de wedstrijd van zaterdag 25 mei 2019
bron ntto.nl/nieuws
De zaterdag in het Loerbeekse !
(Grand)National, Trucks en Farmstock; ze waren allemaal aanwezig en te bewonderen tijdens Tractorpulling Loerbeek. Aan enthousiaste bezoekers geen gebrek tijdens de 29ste versie van het feestje in de Achterhoek. Zittend op de tribunes of hangend over de dranghekken stroomde ze zaterdagmiddag het terrein op. Zelfs het weer deed leuk mee, de zon deed zich niet onder voor het PK-lawaai wat de lucht in werd geschoten.
Yellow Dream kwam als demoteam de grenzen over vanuit buurland Duitsland om het festijn af te sluiten. Voor de finale van de Superstocks showden zij hun skills. Dat dit niet helemaal volgens de planning van dit team liep de tractor pakte geen grip bij de start dit mocht de pret niet drukken. Tractorpulling Loerbeek werd door de nog overgebleven bezoekers afgesloten met een vette hap en een drankje. Op naar het jubileumjaar
Tekst en foto's: Esther Damsteeg, Bart Lambregts en Ellen de Heus
Light Modifieds I
Modifieds
Supersport Trucks
Een uitdagende baan lag er, en ook de sleepwagenafstelling was uitdagen bleek na de proeftrek van Rhinorocket (94.28 meter), ze kregen geen contact met de baan. Nog 2 proeftreks waren (Dark Tornado Full Pull en Blue Legend 109.00 meter) er en toen kon de wedstrijd pas echt gaan beginnen. Trek Mack had dus de eerste officiele run en 77.65 meter konden we noteren. Van Vlastuin agro liet middels een daverende run een mooie Full Pull zien, en Volvo fh16 Harskamp had een te hoge versnelling gepakt gezien de afstand van 73.92 meter. VDB Staalbouw de derde Volvo op rij die we zagen deed het met 102.53 meter zeker niet slecht, en Rhinorocket die ging met gang zijn voorganger voorbij en ook mooi de Full Pull lijn over. Grey Thunder had 2 pogingen nodig om weg te komen en helaas kwam deze Volvo niet verder dan 29.71 meter. Green Bull ook weer aanwezig ging goed van start maar waaide bij 53.45 meter uit, en White Horse die had het in Loerbeek ook zwaar, stuiterde erg en helaas konden we niets anders noteren dan 79.69 meter. Dark Tornado deed zijn proeftrek over en met hikkend kwam de MAN tot stilstand bij 62.29 meter. Helaas kon Blue Legend niet terug komen want er lag een koppakking uit en toen was het tijd om finale te rijden. Van Vlastuin agro mocht als eerste van start en zette de zwart/witte vlag bij 111.07 meter. VDB Staalbouw die kwam hier helaas niet aan en bleef met 89.32 meter steken op een 3e plaats. Otmar de chauffeur van Rhinorocket had zijn zaakjes goed op orde en een mega mooie run zagen we en werd dus de winnaar van deze wedstrijd met een afstand van 122.38 meter.
Two Wheel Drives
6 teams stonden er aan de start waarvan er 5 mannelijke bestuurders waren en maar 1 vrouw achter het stuur. Deze dame genaamd Linda Jonkman had de proeftrek, reed een keurige Full Pull en zou dus terug komen in de finale.BK Power en Sledge Hammer reden ook beide een Full Pull en zouden dus ook terugkomen voor een finale run. Rattle and Hum had een beetje pech, onderweg verloren ze een poelie en het was bij 96.11 meter over en uit. Inter Techno Predator reed een afstand van 106.23 en moet dus afwachten of Bad Habit hen uit de finale zou rijden, maar Bad Habit kon het niet laten en ook deze wist zich te plaatsen voor de finale. CL Coatings No Illusion mocht als eerste aanhaken in de finale en een super mooie run leverde de afstand van 105.79 meter op. Ard van de Steeg hield zijn BK Power niet binnen de witte lijnen en dit kwam hem op een disk. te staan. Sledge Hammer vertrok beter als in de eerste run maar 101.50 meter was niet genoeg deze wedstrijd. Als laatste Bad Habit, ging heel mooi van start en reed zijn voorganger voorbij en kwam met 104.95 meter net te kort om de overwinning mee te nemen, en deze kon dus opgehaald worden door de enige vrouwelijke deelneemster in deze klasse.
Prostocks I
Voor alweer de derde wedstrijd van de competitie streek het prostock gevaar neer in Loerbeek voor een spannende wedstrijd met kansen voor iedereen. Appypower had de proeftrek en zette deze over de 100 meter heen. Even later besloot hij de proeftrek over te doen omdat hij dacht dat het niet genoeg zou zijn. Next Sensation reed strak weg alleen de Valtra waaide net voor de 60 meter uit wat resulteerde in een laatste plaats. Extreme Temptation van William De Vos reed zijn Case naar een afstand net boven de 100 meter wat net niet genoeg was voor een finaleplaats. De hekkensluiter van de competitie Dams Rooster deed goede zaken, de Fiat reed naar de achtste plaats met een strakke run. Eveneens als Extreme Temptation kwamen Dieselross en Lady green ook net iets tekort voor een finaleplek. De finale werd gestreden tussen een Fiat, een Internationals en 2 John Deeres. in de kwalificatie liep Mud Patrol niet helemaal zuiver maar dat weerhield ze niet om in de finale aan te haken. De koppakking lag er rond de 60 meter uit maar het gas bleef vol open wat hem een tweede plek opleverde. Neighbours Nightmare en Rocky konden helaas niet meer aanhaken in de finale, ze hebben een gedeelde derde plek en deelde de punten.
Superstocks
Met nog een paar afwezigen in de klasse ging de eerste competitiewedstrijd van de Superstocks van start in Loerbeek. Na de Eurocup wedstrijd in Denemarken afgelopen weekend had team Kools genoeg werk aan hun Zwarte All or Nothing. De trekker liep niet goed en Bram trok het gas dicht rond de 88 meter. Een solide run van de Wildcat 2, de combinatie uit Wedde trok mooi weg en hield goed aan en zo lijkt de winter lang sleutelen niet voor niks geweest. Ook de thuisrijder Incredible Deere had een goede run alleen deze strandde net voor de 100 meter. Linda Oomen met haar Terminator reed een mega run die goed was voor een finaleplaats. Bram de Pijper reed met zijn Optum naar een finaleplaats wat een opluchting was na de Eurocup wedstrijd in Denemarken waar de trekker niet goed gepresteerd had. In de finale waren alle ogen gericht op de 4 deelnemers, waarvan 3 International tractoren en 1 John Deere. Terminator trok aan het kortste eind in de finale en werd vierde na een run waar er flink gezocht werd naar grip. Rowan Zeinstra mocht het laagste treetje van het podium betreden na een strakke run die eindigde op 104,36. Naomi Kools reed haar Interaction naar de tweede plaats na een snelle run die een meter verder was als Green Gangster Deere. European Maid zette een mega run neer en reed maar liefst 2 meter verder als Naomi Kools. Bram de Pijper mocht het hoogste treetje op het ereschavot betreden en dit was een flinke opsteker voor het team. De Optum 300 liep loepzuiver en was vandaag te sterk voor ieder ander.
Sport 2,5 ton topniveau
12 competite deelnemers stonden er genoteerd en die waren er ook. Als laatste eindigde de Green& Yellow die helaas niet van zijn plek kwam. Dan waren er velen die tussen de 103 en 106 meter zaten en helaas niet terug mochten komen om finale te rijden. Er bleven er 4 over over waarvan uiteindelijk Red Passion (97.51 meter) niet het podium mocht betreden. Nr 3 was Rednix met 97.17 meter en de nr 2 waren de mannen van de Blauwe Stier (101.72 meter) en de overwinning die was met maar 20 cm voorsprong voor Starfire (101.92 meter)
Supersport 3,4 ton topniveau
Voor alweer de derde competitiewedstrijd streek de 3,4 ton supersport neer in Loerbeek. Met een klasse die zo dicht bij elkaar zit en het elke wedstrijd maar zien is wie het beste uit de verf komt blijft deze klasse mega spannend om te volgen. Orange Adventure had de proeftrek die een solide run neerzette net voor de 100 meter. Niels besloot de run over te doen om nog wat te proberen met de hogere versnelling waar ze in reden, dit bracht hun helaas niet verder dan 99,54. 4rus reed met zijn Belarus naar 107,32, waar de competitieleider Red Pearl 6 meter op toe moest geven. Richard Sprenkels reed met zijn Fiat net niet ver genoeg voor een finale, maar de afstand van vorige week is zeker verbeterd. De 2 andere Fiat tractoren in de klasse uit Oudenbosch en Beemte Broekland lieten zien waar hun Fiats toe in staat waren met een mooie full pull. Helaas voor Golden Eagle kreeg het last van koersproblemen en raakte hierbij de krijtlijn aan. Spetnaz had minder profijt van de baan als vorige keer. De rus kon minder grip vinden wat ervoor zorgen dat de regelateur het niet bij kon benen. Het toerental van de machine liep dusdanig hoog op dat de machine gediskwalificeerd werd. Jan-Willem Donk kreeg in de finale niet de nodige pk s aan de grond, hij viel hierdoor net naast het podium. De Beer mocht het laagste treetje van het ereschavot betreden na een zeer solide run. Het tweede treetje van het ereschavot was voor Dancing on Wheels die een goede snelheid wist te creëren waardoor het net een meter verder kwam als De Beer. Het hoogste plaatsje was voor de Fiat van Evert-Jan Hendriks die een hele nette run neerzette.
Sport 4,5 ton topniveau
Met 12 deelnemers en maar liefst 8 Ford tractoren streek de 4,5 sport neer in het Achterhoekse Loerbeek. Cor Braakman met zijn Red Expectation had de proeftrek waarna de sleepwagen bleef staan. MTX kwam deze wedstrijd niet lekker uit de verf en door een mindere run kwam de trekker uit Elsendorp niet verder dan een laatste plaats. De beide trekkers van de Kreij vielen buiten de finale, want alleen een full pull zou genoeg zijn voor een finale plaats. De Groene Buffel parkeerde tussen de gebroeders de Kreij in wat hem een zesde plaats opleverde. Jan Roseboom met zijn Valmet samen met de 3 Ford trekkers reden een full pull wat hun een finale plaats opleverde. De 3 Ford tractoren zaten binnen een afstand van 77 centimeter van elkaar. Blue Force trok aan het langste eind met een run die volgens het boekje was. Wouter Peelen bleef een halve meter achter Henri van Roselaar en werd daarmee respectievelijk tweede. Bulls Eye werd deze week gereden door de zoon van Henk en werd met 14 centimeter verschil met de nummer twee derdes. Jan Roseboom viel buiten het podium met 5 meter achter de Ford tractoren.
Supersport 3,6 ton topniveau
Met de wedstrijd in Langedijk nog in het geheugen gegrift startte de klasse in Loerbeek met 12 competitiedeelnemers en met 5 bijschrijvers. De bijschrijvers kwamen op Triple X na uit de omgeving van Loerbeek. Arjo Hardeman met zijn Six Fighter had de proeftrek en schakelde hierbij heel hoog wat hem niet ver bracht. Hij deed zijn proeftrek over met meer geluk waar de sleepwagen hem net voor de 110 meter stilzette. Blue Tiger had na zijn koppelingsproblemen voor Langedijk het euvel nog steeds niet gevonden en kwam niet weg voor de sleepwagen. Builders Toy was net iets te vroeg weg wat hem vroegtijdig tot stilstand bracht rond de 50 meter. Thuisrijder Dick Schokkin met zijn Dark side of The Moon reed een solide run en strandde net voor de 100 meter. Triple X ging hoog in toeren wat prostock taferelen opleverde op de baan met diskwalificatie als gevolg. Met 5 full pulls kon de finale van start gaan. Belazerus Big Toy had een mooie start in de finale maar kwam een paar meter te kort voor een podiumplek en werd hierdoor vijfde. Greenstar viel net buiten het podium na een run waarbij het vermogen niet allemaal aan de grond kon komen. De puller banden van de Groene Aardbei hadden het goed op de klei in Loerbeek en werd derde. De Fiat van Stef Buiks had een strakke run en strandde op 105,13 wat net te kort was voor een eerste plaats. De eerste plaats was voor Bad Romance met 105,42. Na de eerste run van Bad Romance reed de scraperchauffeur per ongeluk tegen de band van Bad Romance. Na wat handelingen lag de band er gelukkig weer goed op, wat betekende dat de grootste beker mee naar Ederveen ging.
Supersport 4,5 ton topniveau
13 tractoren verschenen aan de start in Loerbeek. Met de bijschrijver Bruggeman met hun prachtige zwartgrijze Claas en een 12-tal competitiedeelnemers was het weer een raadsel wie er deze keer met de overwinning aan de haal ging. Red Dream met de fraaie Magnum reed een strakke run en kwam neer op 102,94, een mooi resultaat voor het team uit Streefkerk. De achterhoede van het deelnemersveld werd bekleed door de 2 omgebouwde tractoren. Red Devil kwam niet verder dan 70,98 en Red Impact kwam niet verder dan 78,13. Er is nog een lange weg te gaan voor deze tractoren met puller banden, maar het begin is gemaakt. De inter van Peeters werd deze keer gereden door Eddie van Eekelen, de run was goed alleen schoot aan het eind van de run de trekker uit de versnelling wat hem net geen finaleplek opleverde. Met 4 finalisten waarvan 2 John Deeres ging de finale van start. Secret of the Valley haakte als eerste aan en hier kwam geen van de finalisten meer aan. De eerste plaats met de grootste beker ging mee terug naar Overberg. Simply Green moest een meter toegeven op de andere John Deere wat hem een tweede plek opleverde. De New Holland uit Overberg met Wilco van Laar achter de pedalen bleef Steel to Steal met 1,5 meter voor en mocht op de laagste trede van het ereschavot plaatsnemen. Gerrit Bisschop viel met zijn International net buiten het podium.
Sport 4,5 ton beloftenniveau
7 deelnemers stonden er aan de start en helaas was het DieselDrost die met 103.86 meter geen Full Pull reed en dus ook geen finale mocht rijden met de overige deelnemers. De helft van de finalisten (Old Green Worker, Green Mystery en Secret Power) bleven allen onder de 100 meter en de podiumplaatsen werden verdeeld onder de overige 3 deelnemers die binnen de 1.50 meter vanaf elkaar zaten. De overwinning was voor True Power (101.79 meter), nr 2 First Love (100.94 meter) en nr 3 Strijder (100.24 meter).
Tractorpulling Loerbeek zet zich in voor het goede doel Against Cancer
Mijn naam is Angela Schokkin, rijdster van de Dark side of the Moon, presentatrice van Truck & Tractorpulling op RTL7 en begin dit jaar ben ik benaderd door Patrick Boxem (voorzitter Stichting Against Cancer) met de vraag of ik 1 van de ambassadrices wilde worden voor de Stichting. Daar hoefde ik niet lang over na te denken en stemde daarmee volop enthousiast in. Als ik een steentje kan bijdragen om hun doel, de glimlach, te bereiken dan zet ik me daar voor de volle 100% in. Eind maart mocht ik 1 van de familiereizen bijwonen en mocht ik kennismaken met de vrijwilligers achter deze stichting en heb ik bijzondere families ontmoet.
Onderstaand een korte uitleg wat Against Cancer doet;
Against Cancer geeft een glimlach aan kinderen die bezig zijn met hun race tegen kanker. Dit doen zij door regelmatig evenementen te organiseren waarbij de kinderen en hun families een onvergetelijke dag beleven. Ook organiseren ze diverse evenementen waarbij geld wordt ingezameld.
De ''drive'' om meer voor deze stichting te betekenen was er direct en met de tractorpulling wedstrijd Loerbeek in het vizier wat overigens een thuiswedstrijd is voor mij, heb ik direct contact gezocht met Harry Bolck. Harry is een van de organisatoren en ben ik zo brutaal geweest om te vragen of zij iets konden betekenen om zodoende families eens kennis te laten maken van de krachtigste motorsport te wereld en dat van heel dichtbij. Direct werd er enthousiast gereageerd en waren ze trots om een steentje te kunnen bijdragen aan deze zeer waardevolle stichting. Direct zijn we aan de slag gegaan met de mogelijkheden en konden we een VIP- EVENT aanbieden wat tot in de puntjes geregeld is voor de families. Aan parkeerplaatsen, aparte tribunes, eten en drinken aan werkelijk alles is gedacht dankzij deze fantastische organisatie.
Organisatie Tractorpulling Loerbeek, het hart op op de juiste plek! Laten we er met ons allen een onvergetelijke dag van maken!
Tot ziens in Loerbeek :)
Groetjes Angela Schokkin
UITNODIGING VIP-EVENT: Tractorpulling Loerbeek (Exclusief voor gezinnen waarvan een kind getroffen is door kanker)
Wil jij (met je gezin) naar dit bijzondere evenement? Meld je nu aan: https://againstcancer.nl/inschrijving-overige-events/
Van de bestuurstafel 29-04-2019
Vijf mensen die iets op poten zetten wat eigenlijk langzamer hand hoe zullen we het noemen? ja top sport is in alle opzichten.
Eigenlijk is het niet meer dan je hoofd uitsteken om mensen tot elkander te brengen en met z’n allen iets moois opzetten met vereende krachten. Met veel lol en daarmee ook veel filosoferen en na denken lukt dat aardig. Dan moet het zo bedacht worden dat het ook nog klikt.
Het word steeds moeilijker om zaken te behartigen, en te regelen voor een evenement welke georganiseerd word puur uit hobby. Mede door enkel vrijwillige bestuursleden en hun grote groep mensen die het leuk vinden om zich in te zetten met elkaar om iets moois te bewerkstelligen . Soms horen we van mensen dat het erg commercieel vinden waar wij mee bezig zijn. Dit krengt nog wel eens bij de besturende mannen, dit omdat er niet een vrijwilliger of bestuurslid een euro beter van word. De kosten zitten in de zaken die we inhuren, terrein huur enz. enz. Reclame sponsor boeken en niet te vergeten dat we ook nog een tv uitzending hebben van twee keer twintig minuten op rtl7 , met daarna nog twee keer herhaling in het winter seizoen.
Hoe dan ook, ons evenement is nog steeds niet rendabel genoeg met de omzetten die we boeken en zullen we elke euro omdraaien om deze niet verkeerd uit te geven. Het blijft een low budget wedstrijd voor het publiek. De entree is de laagste in de pulling wereld en dat willen we ook proberen zo te houden. Dit jaar zoals elk jaar hebben we weer een stapje gedaan welke ons goed lijkt voor de toekomst.
1 We hebben de stap moeten nemen om werkelijke tribunes te zetten en geen steiger tribune.
De JS steiger gebouwde tribune zoals deze jaren lang prijkte op het veld, konden we niet meer plaatsen door de toenemende vraag in de bouw sector, welke js steigerbouw bediend met zijn materiaal. Dit jaar voor het eerst dus een zit tribunes met dezelfde maatvoering als voorheen.
2 De uitnodiging van de klasse in de grand National (de grote knasters) is met de een klasse gegroeid.
Daarmee komen iets dichter bij het doel welke we hebben gesteld voor het seizoen van 2020. In het jaar 2020 vieren wij ons dertig jarig bestaan waar we al een tijdje naar toe leven en denken. Wij hoppen uw in dit feest jaar nog meer te kunnen laten zien en het evenement een boost te geven zodat er nog meer exposion zal zijn en we de boven genoemde tribune met 2000 zit plaatsen te moeten uitbreiden. Ook het terrein rondom zal aandacht worden geschonken om groot en klein nog beter te kunnen vermaken met feest hoedjes en toeters omdat het een feest weekend is.
Dit is een kleine update vanaf de bestuurstafel.
Wij wensen u en plezierig vermaak op ons evenement, met veel vermaak, top pk plezier en zeker het mooie persoonlijk contact met gelijk gestemde mensen die u zult ontmoeten.
vriendelijke groeten,
Voorzitter Harry Bolck.
Online ticketvoorverkoop met extra korting gestart! 27-01-2019
Het is gelukt weer nieuws te kunnen vermelden op onze site:
Vanaf heden kunt u weer online tickets bestellen!
IndionDesign heeft voor ons weer haar stinkende best gedaan dit te realiseren.
Wij als organisatie zijn verblijd de eerste stap weer gezet te hebben, om zo 2019 ook te doen slagen.
Waarom nu al, zult u denken.
Organisatie Claas Tractorpulling wil haar bezoekers een extra korting bieden om ons evenement te bezoeken en dit vroegtijdig vast te leggen.
We hebben besloten dit met een extra korting te belonen die ook echt loont voor u.
De indeling van klasse zit eraan te komen.
Wel kunnen we u verklappen dat de vrijdag 24 mei gevuld zal worden met Farmstock Standaard, Sport en Supersport machines.
Op de zaterdag 25 mei met Farmstock Sport en Supersport machines op baan 2.
Baan 1 zal worden gevuld met vijf klasse Grand National en 1 klasse Supersport Trucks.
Ook gaan we er weer keihard voor, om voor het hele gezin er iets leuks van te maken, wat u eigenlijk al wel gewend bent van ons.
Zegt het voort en houd onze site in het vizier voor verdere nieuwtjes en meldingen.
Bestuur CLAAS Tractorpulling Loerbeek
Naamsverandering Tractorpulling Didam naar Tractorpulling Loerbeek 17-11-2017
Nadat onze club noodgedwongen is verhuisd van de wedstrijdlocatie ‘De Baerle’ naar een hoger gelegen zandkop in Loerbeek, kunnen we de benaming van Tractorpulling Didam helaas nu niet meer handhaven.
Vandaar dat we, na ingeburgerd te zijn bij de familie Wezendonk, dit nu notarieel gaan aanpassen en laten verwerken in onze statuten om vervolgens deze bij de Kamer van Koophandel vast te leggen. Laarberg Notarissen heeft ons hierbij geholpen.
Voor onze bezoekers, deelnemers en laten we zeggen boeren, burgers en buitenlui, is het dan ook logischer wanneer men ons wil zoeken in de mediawereld of de wedstrijd zelf makkelijker te rijmen is wanneer Tractorpulling Loerbeek in Loerbeek hun wedstrijden verrijdt, en niet dat Tractorpulling Didam een wedstrijd in Loerbeek organiseert.
Het is in feite net een verhuizing. In ons geval van een wedstrijdterrein, wat wij hebben bewerkstelligd in 2015, maar nu ook op papier van Didam naar Loerbeek. En ja, het is niet enkel de notaris die je dan bezoekt om een handtekening te zetten, hier komt wel iets meer bij kijken. Alle reclame-uitingen (spandoeken, briefpapier, reclameborden enz. enz.) moeten dan onder de loep worden genomen alsook onze kassa's en verdere units met de bestickering www.tractorpullingdidam.nl. Ook dit zal moeten worden aangepast.
Vanaf 25 november zal onze site, www.tractorpullingdidam.nl, worden aangepast naar www.tractorpullingloerbeek.nl, en ook online worden gezet.
Met dank aan Yvon-Cheryl Scholten van IndionDesign (www.indiondesign.nl), zij heeft ons de afgelopen tijd hiermee geholpen om de site te vernieuwen en om de nieuwe naam de lucht in te brengen.
Ook het fenomeen Tractorpulling Didam op Facebook zal vervallen en in de toekomst te vinden zijn onder de naam Tractorpulling Loerbeek.
Met sportieve groet,
(nu nog)
Bestuur Stichting Tractorpulling Didam
Even een update van onze stichting 21-09-2016
Beste lezers die zijn geïnteresseerd in onze club,
Allereerst willen wij ons excuses aanbieden omdat het alweer een tijdje geleden is dat we een update hebben geschreven. Na de wedstrijd zijn we achter de schermen druk bezig geweest met allerlei zaken, het meeste met denkwerk. Wij zijn, met ons redelijk krappe bestuur, deze keer wat langer bezig geweest voordat we alle plussen en minnen duidelijk op papier hadden staan en een goed beeld hadden van de afgelopen wedstrijd met alles er om heen.
Rondom de wedstrijddag zijn we met de tijd aan het worstelen en dan blijft er thuis veel liggen, dus in de privé sfeer moeten wij dan ook even bij tanken. Tegelijkertijd wordt er dan gesproken onder elkaar en worden onze oren gebruikt om aan te horen hoe het resultaat van de voor ons zo’n belangrijke dag tot stand is gekomen.
- De voorbereidingen zijn vroeg genoeg gestart (november voor het hele bestuur).
- Sponsoren bezoeken, klasse indelingen, welke klasse vragen we aan bij NTTO, welke standaard klasse rijdt er.
- Veld benodigdheden zeil, hekwerk, units, machines, aggregaten, lampen, toilet, drang hekken, beveiliging, camera bewaking, gras maaien, indeling veld, vergunning, advertentie boeken en doeken.
- Radio reclame , tv (RTL XL) Thijhuis media opnames.
- Sleep wagens en speakers.
- Units en kassa wagens een gestaagd uiterlijk geven, gaar keuken bouwen voor vrijwilligers en functionarissen, catering voor publiek en rijders, vrijwilligers voorbereiden en indelen en dan nog de nodige sapjes voor een ieder die dorst heeft of bang is dit te krijgen.
Ja het is te veel om op te schrijven, dus wil bij deze de zaken die we vooraf en na de wedstrijd behartigen hier bij laten.
In het bovenstaande geschreven missen wij nog één fenomeen waar we al langer over denken. Het hele evenement opgebouwd voor een middag-avond wedstrijd. Onze wensen zijn, hier nog wat meer plaatselijke gestalte aan te geven, waar we nu nog flink over aan het brainstormen zijn. De plannen worden gesmeed en besproken met een aantal vrijwilligers, om op deze manier wel een breed bedacht en gedragen plan te gaan uitwerken.
Gezien we de afgelopen twee jaar nogal wat zaken hebben moeten afschrijven qua onkosten van de verhuizing is onze clubkas wat geslonken en heeft weercode rood en/of oranje ons in 2016 geen goed gedaan. Hiervoor moet, hopelijk voor de laatste keer het roer weer een graad of 20 om. Dit houd in voor de vrijwilligers dat we weer plannen hebben, waarbij we deze mensen zeker weer hard nodig hebben en zullen met onze koffieklets c.q. nieuwjaarsborrel de plannen voorleggen tot zover als dat we deze hebben beoogt voor het komende seizoen 2017.
Wij hopen dan meer duidelijkheid te kunnen geven wat onze hoofdsponsors en gemeente ambtenaren ervan vinden, op welke manier we verder willen en de wedstrijd met de zaken eromheen nog meer gestalte te geven.
In 2015 hebben we al vermeld tijdens een interview met RTL dat we ooit bij A zijn begonnen en we nog niet bij Z zijn, waardoor we elke verandering die we aanpakken onder de loep nemen, die het mooier en mogelijk maakt. Dat geen wat wij bedenken en beogen te organiseren is niet met winstbejag maar, bestaansrecht te creëren voor de toekomst, om elk jaar een sensationeel weekend bezorgen met veel brute kracht,vermaak en gezelligheid.
Mochten we al vooraf zaken hebben die grote veranderingen te weeg brengen zullen wij trachten een ieder hiervan op de hoogte te stellen op de site, kop nieuws.
Dan willen wij als laatste punt voor het nieuws wat wij nu schrijven, onder de aandacht brengen bij u dat wij zoekende zijn naar uitbreiding van mensen die ons zouden willen helpen het roer 20 graden te draaien.
We hebben nog als vacatures openstaan:
Bestuur aanvulling (leeftijd is niet van belang)
1 persoon die mondeling en schriftelijk goed onderlegt is, contract beheer/vergunningen/sponsor afspraken/ ons kan bijstaan in het bezoeken van sponsoren.
1 persoon ter ondersteuning multi media en wedstrijd uitbating goed onderlegt is t.b.v. site beheer en invulling/ tv uitzendingen/reclame doeken/programmaboek invulling.
Mocht u ons hierbij kunnen helpen en u zichzelf in bovenstaande te herkennen horen wij heel graag van u.
U kunt een reactie sturen naar onze secretaris Koen Raaben op mail adres:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Hopende dat u op onze site met plezier nog even verder zult surfen, willen wij u hartelijk danken voor het feit uw de tijd heeft genomen dit nieuws te lezen.
Vriendelijke groeten,
Stichting Tractor Pulling Loerbeek